Ce-Și Doresc Femeile

Pe oricare bărbat ai întreba, îţi va spune că e cea mai grea întrebare. M-am amuzat copios aseară, urmărind la Sinteza Zilei lui M. GÂDEA o dezbatere despre „Ce-şi doresc femeile ?”. Toţi cei prezenţi, bărbaţi desigur, cu M. BADEA şi M. RADU capete de afiş, şi-au dat cu părerea în fel şi chip. Ba că siguranţă şi încredere, ba că bani sau nopţi de amor, ba s-au scărpinat în cap cu neputinţă.

Pentru că m-a interesat subiectul din fragedă tinereţe, iar viaţa mi-a oferit nenumărate posibilităţi de a testa dorinţele femeilor, îmi voi spune, timid, părerea, chiar dacă o să semene puţin a pamflet. Am pus întrebarea multor femei. O vreme am fost decepţionat, crezând că nicio femeie nu se încadrează în standardele mele. De aici, până să cred că toate femeile sunt proaste mai era doar un pas. Nu zâmbiţi, ştiu o grămadă de bărbaţi care cred cu convingere asta.
Totuşi, nu puteam să mă împac cu perspectiva de a rămâne singur, şi am început să întorc problema pe toate fetele.

Un tip mai deştept decât mine mi-a spus odată o chestie măreaţă: „Cea mai mare greşeală pe care o poate face un bărbat, e să întrebe o femeie, ce-şi doreşte… E ca şi cum ai încerca să prezici un cutremur”. Şi îmi dădea ca exemplu o femeie care intră cu maşină într-o intersecţie. „Ştii când se gândeşte încotro s-o ia ? Exact în mijlocul intersecţiei !” Cu ani în urma circulase şi un banc pe tema cu pricina. Cică un pescar prinde într-o zi peştişorul de aur. Acesta îl roagă să-i dea drumul, în schimbul a două dorinţe. Omul se gândeşte şi grăieşte: „Peştişorule fermecat, vreau o autostradă de aici până în Hawai”. Peştişorul cade pe gânduri şi îi zice: „Pescarule, ce-mi ceri tu îmi depăşeşte puterile. Mai pune-ţi o dorinţă şi poate ţi-o voi putea împlini.”. „Peştişorule, vreau să înţeleg femeia !”. Peştişorul se gândeşte, şi iar se gândeşte, după care îl întreabă: „Cu câte benzi zici că vrei autostradă ?”.

DECI, CE-ŞI DORESC FEMEILE ?

Femeile îşi doresc de fiecare dată altceva ! Na, că mai scosei un aforism.
Părerea mea este că bărbatul a fost lăsat de Dumnezeu să gândească pe termen lung. Demult de tot, pe vremea când locuia în garsoniera confort patru împreună cu consoarta şi cei trei plozi, înainte de culcare el se gândea unde se va duce la vânătoare a doua zi, sau că vine iarna şi trebuie pus un bolovan la peşteră. În schimb, grijile femeii erau cele imediate, cum ar fi plânsetul copilului, oală de pe soba sau mărgelele din sertar.

Dacă întrebi un bărbat ce-şi doreşte (s-au făcut sondaje în acest sens) îţi va spune pe un ton grav: un loc de muncă, o nevastă, o casă nouă, să treacă criza etc.
Dacă întrebi o femeie, răspunsul ei va fi următorul: o pereche de pantofi, să vină bărbatul acasă cu flori sau să dea cu aspiratorul, să fie iubită, o pereche de silicoane (vezi răspunsul din emisiunea lui Gâdea) etc.

Observaţi că dorinţele bărbatului abordează teme cu bătaie lungă, în schimb cele ale femeii exprima o necesitate imediată. Nu e nimic peiorativ în asta. Sunt desigur şi excepţii…

O altă mare greşeală pe care o face un bărbat, aici găsindu-şi originea aproape toate conflictele, e să creadă că o femeie îşi doreşte exact aceleaşi lucruri ca şi el. Există diferenţe, şi nu de ieri de alaltăieri, ci de când e lumea şi pământul, şi aşa va rămâne în veci. E genetic ! Şi mai e o chestie, o femeie nu va gândi niciodată că un bărbat. Un bărbat analizează, cântăreşte şi apoi ia decizia. Desigur, alt motiv de conflict.

O femeie, acum te va iubi cu tot ce are ea mai de preţ, iar peste o oră va fi în stare să-ţi pună cianură în ceai. O femeie trăieşte momentul, şi tot ce este legat de el este important.
N-o să vezi niciodată o femeie că va analiza şi va pune în balanţă bunele şi relele. Decizia ei va fi doar una spontană. Poţi să-i pui zece ani aur la picioare, dacă în ultimul ceas te-ai comportat ca un mitocan, te va părăsi fără regret. Pe urmă se va gândi, dar niciodată înainte de a face gestul, sau a te face „albie de porci”. Mă rog, după firea, puterea de cuprindere şi patologia fiecăruia.

Bărbaţi, vreţi să cuceriţi o femeie ? E simplu ! Trageţi-vă un A8, un ţol festiv şi un buchet imens de flori, şi vă va cădea topită la picioare. Nu vă faceţi griji pentru a doua zi, şi în niciun caz să credeţi că va conta seara precedentă. E suficient să vă duceţi la baie şi să uitaţi să trageţi apă, că tot visul se va spulbera într-o clipă. Glumesc ! Sunt femei care sunt impresionate şi de altceva, dar tot valori de moment rămân.

Acum doi ani am făcut greşeala să cred o femeie, când mi-a spus că nu vrea să mă mai vadă. Cât de adevărată e vorba: „Când o femeie îţi spune Nu, înseamnă că e Da !”.
Ce frumoasă e viaţa ! Păcat că e scurtă…

Lasă un comentariu