Cred, Doamne, Ajută Necredinței Mele !

Ţi s-a întâmplat vreodată să nu mai poţi crede ? Să ai un moment în care să te simţi lipsit de credinţă, deşi ţi-o doreşti… o credinţă mică… aşa de mică, dar care rămâne şi fără de care nu poţi înainta.
Ce este credinţa ? „O încredere neclintită în lucrurile nădăjduite, o puternică încredinţare despre lucruri care nu se văd”.
Şi de unde vine ea ? „Credinţa este un dar de la Dumnezeu”. Şi nu văd nimic la orizont, dar tocmai asta cere credinţă, să credem în lucruri care acum nu se văd; destul de greu pentru mine care tind să cred în ceea ce este palpabil şi realizabil.
Credinţa este una din condiţiile prin care suntem plăcuţi lui Dumnezeu, şi fără credinţă este cu neputinţă să-i fim plăcuţi Lui.
Sunt vremuri în care credinţa se clătină, slăbeşte, scade, dar niciodată nu se poate stinge atâta timp cât Duhul lui Dumnezeu locuieşte în noi. Domnul Isus se roagă pentru credinţa noastră ca ea să nu se piardă. Şi în acele vremuri tulburi când credinţa se clătină, El mijloceşte pentru tine şi pentru mine; când noi plângeam El se ruga; când nu înţelegeam de ce drumul este aşa de greu, El ne vedea şi ne cunoştea durerea… Eu am zis „De ce ?” şi El a zis: „Tu nu poţi înţelege planul Meu acum. Tu ai dorinţe bune, dar Eu am un plan, aşteaptă împlinirea planului Meu pentru tine şi învaţă să te bucuri de Dragostea Mea şi să o împărtăşeşti !”
Măreşte-ne credinţă, Doamne !

Lasă un răspuns

