Facebook

Am o nelămurire: ce este Facebook-ul ? Ăştia zic că e cel mai tare site de socializare. Să reformulez, ce insemana socializare în viziunea facebook ? Ca în viziunea mea, insemana să schimbi impresii… să talk-uiesti, că scrii acolo ceva, iar guguştiucii din lista să-şi activeze neuronii şi să comenteze şi altele asemeni, adică ceva ce lipseşte pe situl cu pricina.
Cum se aleg prietenii pe Facebook ?
Păi la câte cereri de prietenie am primit, deja încep să am dubii privind criteriile de selecţie. De regulă te uiţi în profilul celui care… sau pe care…, şi în funcţie de ce vezi acolo, mă refer la pictures, că de text nu poate fi vorba, scrisul fiind de regulă o activitate intens scânteietoare, dai add… Celălalt te vizionează şi da accept. Şi-atât ? Gata ? Ţi-ai mărit portfoliul de prieteni. Exact ca la pescuit. Faci poză cu carasu’ şi o pui pe net.

Ce se scrie pe facebook ?
Păi, hai să vă dau câteva extrase din homepage.
G. Was plowing on their fărm and struck oil – black gold ! They can’t use all of it themselves !
Linkuri pe youtube şi poze din vacanţă la New York sau alt tărâm exotic. A, şi două rânduri în inglish, să se vadă că eşti titrat.

În rest, nimic altceva, cum spuneam, o idee, o strălucire etc. Ba nu, mint, din când în când cineva mai bagă o „nelămurire” socială sau personală. Acum un an, începuse o amplă dezbatere despre etică. Aia chiar că mi-a plăcut.

Concluzie, ori sunt io bou şi nu mai ştiu ce însemna să socializezi, ori nu înţeleg rolul Facebook, ori nu apăs pe butonul care trebuie. Vă rog să mă lămuriţi, să nu mor prost ! Multzam !

Lasă un răspuns

