Dialog

Dialog:
– Ma iubesti ?
– Poftim ?
– Ma iubesti ?
– Conteaza ?
– Bineinteles ca da ! De ce esti cu mine daca nu ma iubesti ?
– Pentru ca vreau.
– Nu e un motiv. Eu sunt cu tine, deci te iubesc.
– Ce motiv stupid. Poti sa iubesti pe cineva dar sa nu fii cu el. Se intampla mereu.
– Raspunde-mi la intrebare. Ma iubesti ?
– De ce naiba iti pasa atat de mult ?
– Pur si simplu.
– Bine, bine, te iubesc.
– O spui doar asa…
– Dar ce vrei sa spum ? Am facut tot ce am putut ca sa fii fericita si tu tot imi pui intrebari aiurea.
– Nu inteleg ce e atat de rau la faptul ca vreau sa stiu raspunsul la o simpla intrebare…
– Ei bine, nu ! Nu te iubesc.
– Atunci de ce esti cu mine ?
– Pentru ca esti singura persoana care are incredere in mine. Esti singurul lucru bun din viata mea.
– Dar nu are sens. Atunci de ce nu poti sa spui un simplu „te iubesc” ?
– Pentru ca tot ceea ce eu iubesc dispare.
– Poftim ?
– M-ai auzit. Am vazut dragostea pierind sub ochii mei si nu vreau sa ma traiesc o data asta.
– Eu nu o sa plec…
– Poftim ?
– Si tu m-ai auzit. Nu o sa plec niciodata. Te iubesc.
– Minti !
– Nu. Doar priveste. O sa fiu aici si maine si multi ani de acum incolo. Iti promit.
– Nu am atat de multa rabdare.
– Atunci va trebui sa te invat.
– Dupa ceai, poate ?
– Da, la un ceai este intotdeauna un bun moment de inceput.

Lasă un comentariu